Edge (UK) Abo

Auf die Merkliste

Interactive entertainment 

Ihre Vorteile auf einen Blick

Edge (UK) Abo

  • Jederzeit kündigen
  • Jederzeit wechseln
  • Geschenkabos enden autom. Geschenkabos enden automatisch
  • 2. Abo 20% Rabatt Ab dem zweiten Abo 20% Rabatt
  • Einzelhefte kaufen

Themen in den Ausgaben

  • Edge-UK-Abo-Cover_2024007
  • Edge-UK-Abo-Cover_2024008
  • Edge-UK-Abo-Cover_2024009
  • Edge-UK-Abo-Cover_2024010
  • Aktuell
    Edge-UK-Abo-Cover_2024011
Themen | 007/2024 (29.05.2024)
  • GAME OVER
    The number of games published on Steam has risen sharply since 2020. In 2023, it stood at 13,900. 95% of the studios surveyed are also working on service games to retain players' attention in the long term.
  • THE MAKING OF . . . SPELUNKY 2
    Giant cavemen, hidden castles and tricky liquids: how the Roguelike sequel pushed ever y idea to the limit
  • SPLASH DAMAGE
    Visiting Splash Damage, who focus on producing team-based games and lifelong friendships. Their London office reflects this, with social spaces for activities like board game nights and drawing classes, and a cafeteria with in-house servers behind glass.
Themen | 008/2024 (25.06.2024)
  • SMOKE AND MIRRORS
    How Unseen’s debut is taking urban fantasy action to the spirit level
  • FULL CIRCLE
    Why Revolution Software is returning to its most famous game, remastering the original Broken Sword for a new era
  • SHAPE SHIFT
    Bungie won’t let Destiny 2 slow down after The Final Shape – even if it has to break the universe
Inhaltsverzeichnis
Themen | 009/2024 (23.07.2024)
  • COLLECTED WORKS KEN LEVINE
    From immersive-sim innovation, through undersea peril, and onto new beginnings back out in space
  • THE MAKING OF . . . BALDUR’S GATE 3
    Larian fought with cinematics, embassies and the expectations of BioWare fans to make the RPG of the decade
  • NIGHTDIVE STUDIOS
    Remaster at arms: the studio preserving gaming’s most treasured – and esoteric – relics
Inhaltsverzeichnis
Themen | 010/2024 (20.08.2024)
  • LITTLE HORRORS
    How Blumhouse Games is aiming to shake up an entire genre, with small budgets and a broad slate
  • BEHIND THE CURTAIN
    BioWare’s first true RPG in an age is as streamlined and pacy as a dragon in flight
  • COLLECTED WORKS YOSHIRO KIMURA
    The head of Onion Games looks back across a multi-layered career spanning four decades
Inhaltsverzeichnis
Themen | 011/2024 (17.09.2024)
  • RAIDERS OF THE ARCHIVE
    Wolfenstein-style shootouts are just a small part of the picture in MachineGames’ maximalist Indy game
  • OUTBACK TO LIFE
    Inside the Australian videogame industry´s mission to rebuilt itself, driven by a new wave of indies
  • COLLECTED WORKS MEGHNA JAYANTH
    From "80 Days" to "Thirsty Suitors", Meghna Jayanth´s career has been packed with personalities.
Inhaltsverzeichnis
Konfigurieren Sie Ihr Magazin
  • Welche Variante soll Ihr Magazin haben?

    Mein Abo

    Geschenkabo

  • Welche Formate wünschen Sie?

    Print

    ePaper

  • Wohin soll Ihr Magazin geliefert werden?

  • Ab wann soll Ihr Magazin geliefert werden?

    Ab wann soll Ihr Magazin geliefert werden?

    Welches Einzelheft soll es sein?

Das Presseshop-Angebot für Sie
 
  •  endet automatisch
  •  frei Haus
213,95 CHF
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
213,95 CHF
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
213,95 CHF
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
213,95 CHF
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
33,00 CHF 180,95 CHF gespart
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
213,95 CHF
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
213,95 CHF
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
213,95 CHF
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
213,95 CHF
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
213,95 CHF
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
213,95 CHF
11 Hefte
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
213,95 CHF

Porträt von Edge (UK)

Das Edge-Magazin ist der führende Name im Spiele-Journalismus und wird jedem echten Fan von plattformübergreifenden Spielen bekannt sein. Das Wunderbare an Edge ist, dass es im Gegensatz zu so gut wie jedem anderen Spielemagazin da draußen nicht an eine bestimmte Plattform gebunden ist, die PC-, PS3 Xbox360-, Wii-, PSVita-, DS- und sogar iOS-Spiele umfasst. Edge ist ein Mekka für Spielejournalisten, mit Beiträgen von führenden Autoren aller Formate, und enthält bekanntermaßen fachkundige und ehrliche Rezensionen, alle aktuellen Nachrichten, faszinierende Einsichten und Ansichten aus der Spieleindustrie und Features über die Natur des Spielens als Ganzes. Edge ist wunderschön gestaltet und produziert und ein Muss für jeden Gamer. Ein beständiger Lieferant von feinen Covern, obendrein.
Leserbewertungen

Die EDGE ist für mich eine der interessantesten Zeitschriften im Videogames Bereich - und auch die einzige, bei der es Sinn macht, sie auf Papier zu abonnieren. Das ambitionierte Layout, die gut recherchierten Hintergrundartikel, etwa zur Entwicklungsgeschichte einzelner Titel - und die unkonventionelle aber faire Weise, Spiele zu rezensieren macht die Edge zu einem besonderen Paket.

1 Jahr Freude schenken!
Bei einer Auswahl von über 1.800 Magazinen finden Sie das richtige Geschenk für jeden.
Newsletter abonnieren
Jede Woche Informationen zu Magazinen, Trends, Gutscheinen, Aktionen und Angeboten von Presseshop. Alles direkt in Ihrem Posteingang.

In der aktuellen Ausgabe von Edge (UK)

  • Independents’ pay
    With publishers dwindling and funding drying up, is your next favourite indie production at risk of dying on the vine?
  • The game of the book
    How fiendish word puzzler LOK made the leap from page to screen
  • Go north
    How does A Maze’s first UK outing compare to the Berlin original?
  • CARTOON WETWORK
    Perfect Random’s Roguelike shooter is a real eyeful
  • Soundbytes
    Game commentary in snack-sized mouthfuls
  • ARCADE WATCH
    Keeping an eye on the coin-op gaming scene
  • THIS MONTH ON EDGE
    Some of the other things on our minds when we weren’t doing everything else
  • The Outer Limits
    Journeys to the farthest reaches of interactive entertainment
  • KINGDOM COME: DELIVERANCE II
    A bigger, better – and funnier – Bohemian rhapsody
  • SILENT HILL 2
    Has Konami’s Pyramid scheme paid off?
  • METAL GEAR SOLID DELTA: SNAKE EATER
    This remake’s stealthy revisions don’t risk a time paradox
  • HONCHO
    Vehicle simulation meets vending-machine tycoonism
  • RAIDERS OF THE ARCHIVE
    Wolfenstein-style shootouts are just a small part of the picture in MachineGames’ maximalist Indy game
  • FORD FOCUS
    How MachineGames reached back into history to recreate Indiana Jones without its star’s involvement
  • OUTBACK TO LIFE
    Inside the Australian videogame industry´s mission to rebuilt itself, driven by a new wave of indies
  • COLLECTED WORKS MEGHNA JAYANTH
    From "80 Days" to "Thirsty Suitors", Meghna Jayanth´s career has been packed with personalities.
  • CHANTS OF SENNAAR
    Why language was the key to the creation of Rundisc´s Babel-ascending "Chants of Sennaar"
  • TWO POINT STUDIOS
    How a new studio rose from the ashes of Lionhead – success not simulated
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist
    Sam Fisher’s final outing is also his most enigmatic
  • Helldivers 2
    A progress report on the games we just can’t quit